Як збільшити продажі за допомогою арома продукції? Секрети успішного бізнесу

Як збільшити продажі за допомогою арома продукції?

Пахощі: їх використовують для спокуси, для підняття настрою, для очищення приміщення і навіть під час проведення релігійних обрядів. Великі світу цього знали секрет ефірних олій і використовували їх замість парфумів. Клеопатра, Катерина Перша, Мадам Помпадур, Наполеон, Олександр Македонський були готові багато віддати за флакон парфуму чи ароматної есенції. Чому аромати мають таку владу над людьми? Вчені пояснюють це наступним: запахи керують нашою свідомістю та самопочуттям.

У 2012 році японські вчені провели експеримент. В результаті з'ясувалося, що олія лаванди робить сон міцнішим. Людина швидше розслабляється та засинає. 63% учасників експерименту, які страждають на безсоння, відзначили, що занурилися в царство Морфея швидше звичайного. Але ще більше вразив ефір апельсину. Аромадифузор із цитрусовою олією поставили в офісі. Кількість помилок, які допускаються співробітниками, зменшилася на 46%.

Аромати у сфері обслуговування: досвід компаній з усього світу

Результат «ароматних» досліджень відкрив очі підприємцям. Тепер запахи активно використовують, щоб підвищити ефективність працівників та покращити сервіс. Як це працює? Наприклад, азіатські авіакомпанії видають пасажирам бізнес-класу ароматні подушечки. Вони призначені для тих, хто переживає хвилювання під час перельоту, страждає від нав'язливих думок і не може заснути. Таким людям видають подушечки анатомічної форми. Вироби охоплюють шию. Як тільки голова стикається з кріслом, сон відразу ж огортає пасажира. Клієнтам, які летять на важливі переговори, пропонують подушечки з ароматом цитрусових.

Власники готельного бізнесу також вдаються до ароматизації. За допомогою приємних запахів вони створюють атмосферу затишку у номерах. У їхні готелі хочеться повертатися знову і знову. А чому? У кожному номері витає особливий аромат. Зазвичай це легкий та ненав'язливий, але благородний аромат. Для таких цілей використовують запахи з нотками свіжості, інколи ж відтінками фруктів і ягід. У французьких готелях часто пахнуть квітковими композиціями. У відомих готелях Італії просочують панелі дерева медом. Коли клієнт повертається до того ж готелю, він почувається «як вдома», тому що відчуває знайомий запах. Частіше за все це відбувається несвідомо. Люди й самі не можуть пояснити, чому їх тягне саме до цього готелю.

До таких маніпуляцій вдаються власники європейських продуктових магазинів. Посилений аромат яблук та цитрусових у фруктовому відділі, запах кориці та ванілі у хлібобулочному відділі – все це посилює апетит покупця. Розкрили секрет запаху і американські ріелтори: перш ніж привести потенційного покупця до квартири чи будинку, вони просочують його запахом затишку: кардамон, бадьян, мускус і троянда. Створюється особлива атмосфера, яка натякає: «Заходь і живи тут».

Тепер ви знаєте, як бізнесмени збільшують продаж за рахунок смачних запахів. Це справді працює. Застосовувати арома продукцію можна у будь-якій сфері обслуговування. І пам'ятайте: запахи впливають на клієнтів лише у поєднанні з гарною якістю послуги та продукції.

Вернуться к списку
Мы обрабатываем персональные данные (cookies, IP-адрес, местоположение), чтобы вам было удобнее пользоваться сайтом. Продолжая пользоваться сайтом, вы соглашаетесь на обработку персональных данных. Если вы не согласны - то вам следует покинуть сайт. В таком случае свяжитесь с нами любым удобным способом (телефон, email), мы поможем найти решение.
Подтверждаю
Добавлено в корзину
Scents.com.ua г. Харьков, ул. Отакара Яроша, д. 9А, оф. 33 +38 (099) 632-32-72 +38 (068) 541-42-77 [email protected]